4 Moduri care ajuta sa tinem glicemia sub control !

0
185

Dezechilibrul zaharului in sange poate provoca o serie intreaga de probleme de sanatate, precum diabet, cresterea in greutate in zona abdominala, schimbari in ceea ce priveste dispozitia si starea de bine, etc. Controlul glicemiei este deosebit de important, ne ajuta sa ne pastram sanatatea si forma fizica.

Moduri care ajuta sa ne pastram un nivel sanatos al glicemiei:

Consuma mai multe proteine

Daca nu stii de unde sa incepi, o idee buna este sa analizezi, ce dieta urmezi momentan, ce tip de alimente consumi. Adaugarea a 10gr de proteine in plus, la micul dejun, poate face o mare diferenta. Ex: oua, peste, carne de vita, iaurt, etc.

Consuma mai multe fibre

Procesul de digerare a fibrelor dureaza mai mult timp, ceea ce permite corpului sa absoarba zaharul mult mai lent. O dieta bogata in fructe, legume, nuci si seminte, cereale integrale este o schimbare benefica, pentru sanatate.

Completeaza dieta cu suplimente alimentare

Aportul de scortisoara, magneziu, vitamina D, ginsengul este de mare ajutor pentru mentinerea unui nivel scazut al glicemiei. Daca nu esti ferm convinsa ce produse sunt benefice pentru tine, cere sfatul medicului.
Chiar daca urmezi o dieta sanatoasa, echilibrata, este posibil ca nivelul glicemiei sa fie ridicat, daca treci printr-o perioada foarte stresanta. Nivelul ridicat de stres este un factor pentru glicemie ridicata si pentru crestere in greutate. Incearca sa tii stresul sub control.

HRI-Vitalion (Click aici pentru prospect si comanda)

Click aici pentru variante de suplimente naturiste

Odihneste-te mai mult

Somnul este important din extrem de multe motive. Trezitul de dimineata, plina de energie si odihnita, inseamna ca poti trece peste zi, functionand la capacitate maxima. Cand nu ne odihnim corespunzator, avem tendinta de a consuma diferite snack-uri bogate in zahar si carbohidrati. Pe langa faptul ca aceste snack-uri au o influenta directa asupra nivelului de zahar din sange, ne afecteaza si somnul.
S-a dovedit ca privarea de somn sau reducerea timpului de odihna la 6 ore sau mai putin, creste rezistenta la insulina.

Alec_Stocks_RO

Leave a Reply